tisdag 16 november 2010

Dag 8 - Sista dagen av Attackfasen

Jag har beslutat att idag blir min sista dag i Attackfasen. Imorgon kör jag igång lätt med Cruisefasen och kommer därför införa grönsaker till lunchen och kvällsmaten. Jag kommer även att väga mig imorgon förmiddag och det ska bli ruskigt spännande att se hur det har gått. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag gått ned ett par kilo.

Jag har inte inte följt dieten till 100% då jag ätit saker som bacon, köttbullar, medwurst, en tårtbit m.m. Men i gengäld har jag gått morgonpromenader och eftersom jag arbetar inom hemtjänsten så går jag oerhört mycket varje dag vilket bör bidra till ökad förbränning.

Frukost:
3 stekta ägg
1 port blåbärsyoghurt med 1 msk havrekli och 1 tsk linfrön

Lunch:
3 stekta ägg och 5 skivor Bacon
1 bit tårta

Mellanmål:
2 skivor medwurst

Kvällsmat:
3 stekta ägg
2 skivor skinka


Träning under dagen:
45 min morgonpromenad


SUMMERING AV DAGEN:
Det har blivit en riktig äggdag idag för min del. Jag vet inte varför men stekte upp en massa ägg imorses och sen blev det bara att jag åt allihopa under dagen. Gjort är gjort och jag lider inte för det. I övrigt har dagen vart lugn då jag jobbat kväll (14-22). Noterbart är att en jobbarkompis slutade på jobbet och insisterade flera gånger att jag skulle smaka på hennes hemmagjorda tårta så jag blev så illa tvungen att smaka. Fantastiskt god var den men inte så nyttig kanske. Jag tog en liten bit så den får jag springa bort imorgon på träningen.

Imorgon ska jag även väga mig för första gången på 8 dagar och det ska bli oerhört spännande. Mitt mål under attackfasen var att gå ned minst 3 kilo och chanserna bör vara goda även om jag ätit en del saker som kanske inte är de bästa. Vi håller tummarna under natten och så väger jag mig imorgon förmiddag!

12 kommentarer:

  1. Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot you an
    email. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

    Take a look at my web blog Test Force Xtreme And Lean Muscle X

    SvaraRadera
  2. Hello! I could have sworn I've been to this website before but after reading through some of the post I realized it's
    new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back frequently!


    My site Test Force Extreme

    SvaraRadera
  3. Its like you read my mind! You appear to know so
    much about this, like you wrote the guide in it or something.
    I feel that you can do with some p.c. to pressure the message home a
    little bit, however instead of that, that is great blog.
    A fantastic read. I'll certainly be back.

    Also visit my website :: Order Rejuvenex

    SvaraRadera
  4. Thank you for another excellent article. The place else could anybody get that kind of information
    in such a perfect means of writing? I've a presentation next week, and I'm on the
    search for such info.

    My blog post ... Apple stem cell serum and Pro collagen serum

    SvaraRadera
  5. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist
    with SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
    not seeing very good success. If you know of any please share.
    Many thanks!

    Feel free to visit my web blog: Home income kit revieww

    SvaraRadera
  6. Hello, I enjoy reading through your article post. I like to write a little comment to support
    you.

    Also visit my webpage ... Grow XL Male Enhancement

    SvaraRadera
  7. Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However
    I am encountering troubles with your RSS. I don't understand the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody having similar RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

    Here is my web blog Pure GCE Reviews

    SvaraRadera
  8. I've been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty
    worth enough for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful
    than ever before.

    My web site: Pur Essence Anti Wrinkle

    SvaraRadera
  9. Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! existing here at this website, thanks admin of this site.

    Also visit my weblog ... Muscle REv Xtreme Supplement

    SvaraRadera
  10. I'd like to find out more? I'd love to find out some additional information.


    my page; Le parfait skin

    SvaraRadera
  11. I've been exploring for a little for any high-quality articles or weblog posts on this kind of house . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site. Reading this info So i'm happy to
    exhibit that I've a very just right uncanny feeling I discovered exactly what I needed. I so much no doubt will make sure to don?t fail to remember this site and give it a glance regularly.

    Here is my page - buy raspberry ketone

    SvaraRadera
  12. Great beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how could i subscribe for
    a blog web site? The account helped me a acceptable deal.

    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

    Check out my site :: Vapor juice reviews

    SvaraRadera