söndag 14 november 2010

Dag 5 - Attackfasen

Idag stod jag inför en lite tuffare utmaning då vi skulle spela bortamatch med innebandyn och då hade vi en bussfärd på närmare 3 timmar framför oss och bussen lämnade staden 08.45. Det blev en kopp kaffe på morgonen men promenaden uteblev. Jag hade lagat ägg, bacon och grytbitar under gårdagen så det fanns klart att packa ned i en liten kylväska att ta med sig.

Före frukost:1 stor kopp kaffe + 1 timmes morgonpromenad

Frukost:
3 stekta Ägg
5 Bacon skivor

Mellanmål:
1 banan efter matchen

Lunch:
6 små grytbitar
En kopp kaffelatte (På McDonalds)

Kvällsmål:
3 skivor skinka
3 skivor kalkon
5 små köttbullar

Snacks:
ca 20 små stekta kycklingbitar

Dagens träning:
Match på hög nivå med högt tempo i 3x20 min


SUMMERING AV DAGEN:
Det blev en lite annorlunda dag idag med tanke på matchen. Vi stannade dessutom på hemresan på McDonalds där hela laget åt medan jag bara tog en kaffe då jag visste att jag hade mat i bussen. Jag klarade det och det får man vara nöjd med. Dock finns det minus idag då jag var tvungen att ta en banan direkt efter matchen för att stilla hungern lite och på kvällen blev det ett par köttbullar som jag inte är säker på att de är så bra. Men men, bara att ta nya tag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar