måndag 22 november 2010

Dag 4,5 - Cruisefasen

Här drar vi bara ett streck då dessa dagar har varit helt usla om man ser till mitt matintag. Det har slunkit ned en halv pizza, lite godis och ett par kakor. Vi hade gäster här på lördag kväll och kalas på söndag m.m.

Roligast utav allt är att när jag ställde mig på vågen för ca 30 minuter så hade jag oerhört låga förväntningar då jag var helt säker på att jag gått upp en hel del med tanke på två raka dagar med massa onyttigt. MEN vågen stod på 100.6 kg. Det vill säga att jag knappt gått upp någonting trots mycket onyttigt i helgen. Mycket positivt och nu kör vi igång med enbart protein den här veckan. Nästa invägning sker på lördag och då ska jag vara under 100-strecket!!

En uppdatering om hur den här dagen har gått kommer senare ikväll.

2 kommentarer:

  1. Hej Magnus,

    Bra blogg du har byggt den fick mig att börja med Dukandieten själv.
    Helger och frestelser kommer alltid och för att citera en kompis "det är inte det du äter nu som gjort dig fet utan de du redan har ätit".

    Kämpa på och tack för alla tips.

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Vad kul att man inspirerar folk! =)

    Ja, det är bara att fortsätta att kämpa på.

    SvaraRadera