fredag 12 november 2010

Dag 3 - Attackfasen

Idag har varit den jobbigaste dagen hittills. I eftermiddags gick jag och en polare för att ta en fika, givetvis beställde han en kaka till och det riktigt vattnades i munnen på mig men jag stod emot och det blev bara en kaffe för min del. Jag är även haft kraftig huvudvärk nu under kvällen och jag hoppar innerligt att jag kan sova bort den inatt.

I övrigt har dagen gått mycket bra men jag börjar bli nervös inför helgen då jag ska spela en innebandy på bortaplan. Det innebär en bussresa på 2 timmar så jag måste göra ett par matlådor för att ta med mig. Men mer om det på lördag!

Dagen som gått:

Före frukost:1 stor kopp kaffe + 1 timmes morgonpromenad

Frukost:
3 stekta ägg
blåbärs yoghurt med 1 tsk Linfrön och 1 msk Havrekli

Mellanmål:
2 skivor kyckling
2 skivor skinka

Lunch:
6 grytbitar
2 skivor kalkon

Kvällsmat:
En halv torskfilébit
2 skivor kalkon

Mellanmål:
2 ägg
2 skivor kalkon
2 skivor rostbiff


Träning under dagen:
1 timmes morgonpromenad


Summering av dagen:
Idag har jag haft en sämre dag då jag varit trött och slö hela dagen. Framåt kvällen drabbades jag även av huvudvärk. Om det har att göra med kosten eller inte vet jag inte men jag hoppas givetvis att det är borta när jag vaknar imorgon.

Det blev ingen träning idag heller utan bara morgonpromenaden. Ni ska veta att man blir ganska trött i kroppen med tanke på att man inte äter så mycket. Nu vet jag dock inte om man kan äta mer än vad jag gör eller inte men jag äter så jag slipper vara hungrig för hungrig har jag faktiskt inte varit någon dag förutom på morgonen när jag vaknar.

Kändes riktigt bra när jag kom hem från fiket efter att ha sagt nej till fikabröd. Något som jag normalt äter ofta när jag fikar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar