söndag 9 januari 2011

Bakslag...

Aj, aj aj!

Det här var inte bra. I torsdags så blev det en impulsresa där intaget av mat enbart var onyttigheter i princip. Den dagen är bara att glömma, fort som bara den! Fredag gick bra hela dagen tills vi nådde kvällen då det nalkades filmtajm och en fet godisskål framför ögonen på mig. Jag kunde inte hålla mig utan slängde i mig en hel del. På lördag var det återigen dags. Då blev jag bortbjuden på mat på dagen och därmed bröt jag dukandieten och på kvällen åt jag en nötmix påse.

MASSA ONYTTIGHETER med andra ord och jag är INTE nöjd!

Det är bara att ånga på och vara hård mot sig själv. Nu har jag fått synda ett par dagar och därför ska vi köra igång återigen. Det har gått 1 vecka sedan vi drog igång dieten nu och jag har syndat 3 av 7 dagar vilket inte är optimalt. Det var med stor nervositet jag ställde mig på vågen den här gången.

Min dåvarande vikt: 103 kg

Dagens vikt: 100.8 kg

Som ni ser så har jag trots att jag ätit en massa onyttigt gått ned 2.2 kg på en vecka. Det är givetvis inte vad jag hoppats på men jag är ändå nöjd över att ha tappat i vikt. Nu är det bara till att göra den kommande veckan till en bättre vecka än den som nu passerat. Hur som helst så ska jag vara under 100-strecket när veckan är över!

Jag ger inte upp!
/ Magnus

1 kommentar:

  1. Du är duktig ändå! Kör hårt. Jag håller på med Cambridgekuren nu för att få en kickstart, sen tänker jag följa dig med Dukandieten, den innehåller allt jag gillar. Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera