måndag 20 december 2010

Uppehåll med dieten

Som ni märkt så har uppdateringen upphört helt och hållet från min sida här. Jag följer tyvärr inte dieten längre då det känns helt omöjligt under Julen. Pepparkakor, julmust, julgodis, lussekatter och diverse saker är alldeles för svåra att motstå och därför har jag beslutat mig för att ta ett uppehåll från dieten fram till nyår.

Då ska jag nämligen lägga ett nyårslöfte som ska följas till punkt! Jag kommer då äta precis som jag gjorde de dagar som jag uppdaterat bloggen på. Eftersom det var ett lyckat koncept så ska jag så gott det går äta likadant och försöka träna lite mer för att få ännu bättre resultat.

Jag kommer under mellandagarna lägga upp lite artiklar om träning/fettförbränning och annat nyttigt inför det nya året som kommer inledas tufft och med noll tolerans!


GOD JUL TILL ER ALLA!

1 kommentar:

  1. Hallå! Bra jobbat av dig, du har inte mycket kvar till din målvikt:)

    Jag har börjat min resa idag och SKA bara klara det. Så roligt att läsa och inspireras av andras bloggar.
    Kämpa på nu så ska du se att det här är en baggis att klara av. Gott Nytt år!

    SvaraRadera